Viisi käytännön vinkkiä strategiaprosessiin
Hirvittääkö strategian laatiminen kun toimintaympäristön näkyvyys on melkein nolla ja sumusta piirtyy esiin lisää tuntemattomia karikoita? Vai näyttääkö kaikki valmiiksi täysin kirkkaalta eikä ole syytä muuttaa tämänkään vuoden strategiaprosessissa mitään? Tai tuntuuko peräti siltä, ettei firman strategialla ole oikeasti mitään väliä? – Ehkä sinua kiinnostaa muutama käytännön vinkki strategiaprosessiin. Lue ne täältä.
Liisa yhdistää työssään ihmisymmärrystä, strategista näkemystä ja operatiivista osaamista. Liisan kokemus kattaa digitaalisen median, myynnin ja markkinoinnin lisäksi palvelumuotoilun ajattelumallit ja käytännön. Muutosjohtaminen, mahdollisuuksien hyödyntäminen ja liiketoiminnan kasvattaminen kiinnostavat Liisaa, jonka kokemuksesta ja osaamisesta on hyötyä sekä strategisissa että operatiivisissa hankkeissa. Liisa on myös suosittu kouluttaja. Ennen business designer -yrittäjyyttään Liisa on toiminut johtajana useilla eri toimialoilla kuten media-, matkailu-, it- ja markkinointialalla.