Vaadin kunnianpalautuksen visiolle!

Väitän, että visio on eniten vitsejä synnyttänyt konsulttitermi. “Mitä visio on savoksi”, alkaa kyllästymiseen asti kuultu vinoilu. Kaikki olemme myös nähneet irti tosielämästä olevia seinätauluksi ripustettuja haavekuvia, jotka lähinnä aiheuttavat myötähäpeää.

Väitän kuitenkin myös, että visio on keskeinen yritysstrategian osa, jollainen jokaisella yrityksellä kuuluu olla kirjattuna.

Lue koko kirjoitus Markkinointi & Mainonnassa.

Timo Argillander

Timo toimii sijoitusyhtiö IPR.VC:n managing partnerina ja Digital Media Finlandissa neuvonantajana. Timolla on pitkä kokemus strategiatyöstä ja muutoshankkeiden läpivienneistä yrittäjän, ammattijohtajan, konsultin ja sijoittajan rooleissa. Timon erikoisalaa ovat muuttuvien liiketoimintaympäristöjen ansaintamallit ja teknologiamuutosten tulkinta.

Kommentit