Strategia – startupin pakkopulla

Startup-yritykset tuntuvat enemmän tai vähemmän vieroksuvan strategiatyötä. Kenties osittain siksi, että ei tiedosteta mitä hyötyä siitä on ja osittain siksi, että strategiatyön tekeminen mielletään suurten yritysten kabinettipuuhasteluksi.

Lue Virpin blogikirjoitus kokonaisuudessaan Markkinoinnin ja Mainonnan sivuilta.

Virpi Martikainen

Virpi on digitaalisen median liiketoiminnan osaaja, jonka toimialatuntemus kattaa internet- ja mobiilipalvelut, musiikin ja pelit. Hänellä on pitkä kokemus telekommunikaatio- ja sisältöalojen tuotekehityshankkeiden johtamisesta ja toteuttamisesta, strategiaprosesseista sekä strategioiden käytäntöön viemisestä. Hallitustyöskentelyyn Virpi on perehtynyt yrityssparrausten lisäksi suorittamalla Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -tutkinnon. Digital Media Finland on valittu palveluntuottajaksi ELY-keskusten tarjoamiin konsultointipalveluihin. Virpi toimii asiantuntijana aihealueella Innovaatioiden kaupallistaminen, jonka tarkoituksena on pk-yrityksen liiketoiminnan kehittäminen innovaatioita hyväksi käyttäen.

Kommentit