Snap yrittää internetin mainostelevisioksi

Snap, aiemmin somepalvelunsa Snapchatin nimellä tunnettu nettiyhtiö on kovassa vauhdissa. Kolme vuotta sitten se sanoi ei Facebookin kolmen miljardin dollarin ostotarjoukselle ja tiettävästi torjui Googlenkin vielä rahakkaammankin tarjouksen. Sen sijaan se on pysynyt uhmakkaasti itsenäisenä ja yhtiön pörssilistautumista odotetaan ensi keväänä.

Lue kirjoitus Markkinointi & Mainonnasta!

Timo Argillander

Timo toimii sijoitusyhtiö IPR.VC:n managing partnerina ja Digital Media Finlandissa neuvonantajana. Timolla on pitkä kokemus strategiatyöstä ja muutoshankkeiden läpivienneistä yrittäjän, ammattijohtajan, konsultin ja sijoittajan rooleissa. Timon erikoisalaa ovat muuttuvien liiketoimintaympäristöjen ansaintamallit ja teknologiamuutosten tulkinta.

Kommentit