Pitchaustaito ei ole vain start-upeille

Olen osallistunut viime viikkoina muutamaan pitchaus-tilaisuuteen. Varsinaisten pitchausten lisäksi on ollut mielenkiintoista kuunnella tuomareiden arvioita. Tilanteessahan sijoittajille myydään omaa ideaa, yritystä tai liiketoimintaa.
Mitä vinkkejä voi saada omaan pitchaukseen tai esitykseen? Lue koko kirjoitus Markkinointi&Mainonnasta!

Kristiina Markkula

Kristiina on pitkän kokemuksen omaava media-alan monipuolinen ammattilainen. Hänen vahvuusalueitaan ovat erityisesti toimiala- ja kohdennetut strategiat, tutkimus- ja kehitystoiminta, asiantuntijaorganisaation johtaminen sekä projektijohtaminen. Kristiinalla on myös vahva kokemus hankkeiden suunnittelusta ja toteuttamisesta niin digitaalisessa kuin perinteisessä mediassa. Aiemmassa tehtävässään Kristiina on keskittynyt erityisesti lehti- ja kirjaliiketoiminnan digitalisoitumisen haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

Kommentit