Muuta ensin ajattelua, digiboostaa sitten
Digitaalisen maailman liiketoiminta vaatii uudenlaista strategista ajattelua. Parhainkaan digiosaaja ei pelasta yritystä, joka ei ole itse halukas virittäytymään oikealle muutoksen taajuudelle. Lue Virpin blogikirjoitus Markkinointi&Mainonnan sivuilta.
Virpi on uusien liiketoimintojen sparraaja, jonka toimialatuntemus kattaa muun muassa internet- ja mobiilipalvelut. Virpillä on pitkä kokemus markkinamuutosta hyödyntävien tuotekehityshankkeiden johtamisesta ja toteuttamisesta, myynnistä, strategiaprosesseista sekä strategioiden käytäntöön viemisestä. Virpi tuntee hyvin yritysten kehittämiseen suunnatut rahoitusinstrumentit Hallitustyöskentelyyn Virpi on perehtynyt yrityssparrausten lisäksi suorittamalla Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -tutkinnon.