Menestyisikö maksullinen artikkelipalvelu meilläkin?

Alankomaiden ja Saksan jälkeen mikromaksuihin perustuva mediapalvelu Blendle on lähtenyt valloittamaan pilotillaan USA:n markkinoita.

Voisiko tällainen artikkelipalvelu toimia ja tuottaa Suomessa tai muissa Pohjoismaissa, joissa maakunnallisten ja paikallisten lehtien asema on ollut vahva, aikakauslehtiäkin löytyy jokaiselle ja kielialue on pieni? Tästä lisää blogissani Markkinointi&Mainonnassa.

Kristiina Markkula

Kristiina on pitkän kokemuksen omaava media-alan monipuolinen ammattilainen. Hänen vahvuusalueitaan ovat erityisesti toimiala- ja kohdennetut strategiat, tutkimus- ja kehitystoiminta, asiantuntijaorganisaation johtaminen sekä projektijohtaminen. Kristiinalla on myös vahva kokemus hankkeiden suunnittelusta ja toteuttamisesta niin digitaalisessa kuin perinteisessä mediassa. Aiemmassa tehtävässään Kristiina on keskittynyt erityisesti lehti- ja kirjaliiketoiminnan digitalisoitumisen haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

Kommentit