Kristiina Markkula – Blogi

Kristiina Markkula

Kristiina Markkula

Kristiina on pitkän kokemuksen omaava media-alan monipuolinen ammattilainen. Hänen vahvuusalueitaan ovat erityisesti toimiala- ja kohdennetut strategiat, tutkimus- ja kehitystoiminta, asiantuntijaorganisaation johtaminen sekä projektijohtaminen. Kristiinalla on myös vahva kokemus hankkeiden suunnittelusta ja toteuttamisesta niin digitaalisessa kuin perinteisessä mediassa. Aiemmassa tehtävässään Kristiina on keskittynyt erityisesti lehti- ja kirjaliiketoiminnan digitalisoitumisen haasteisiin ja mahdollisuuksiin.

puh. 050 560 1312
etunimi.sukunimi@nulldigitalmedia.fi

Timo Argillander – Blogi

Viestintätyylinsä kullakin

Viime keväänä pidetyn ison jenkkifirman tilaisuuden jälkeen jäin miettimään kesäkauden ylikin, mikä on suomalaisten mielestä miellyttävää esiintymistä ja markkinointia. Jenkkiyrityksissä kun opetetaan henkilöstöä esiintymään toisella […]

Pitchaustaito ei ole vain start-upeille

Olen osallistunut viime viikkoina muutamaan pitchaus-tilaisuuteen. Varsinaisten pitchausten lisäksi on ollut mielenkiintoista kuunnella tuomareiden arvioita. Tilanteessahan sijoittajille myydään omaa ideaa, yritystä tai liiketoimintaa. Mitä vinkkejä […]

Vahvan brändin heikko kohta

Vahvallakin brändillä voi olla heikko kohta. Kristiina pohtii blogissaan sanomalehtien jakelun haasteita ja merkitystä brändikokemukselle. Lue lisää M&M:n blogista täältä.