Kamppailu live-striimauksen herruudesta

Onko live-striimaus jatkossa vain yksi monista tv-yhtiöiden julkaisualustoista vai syntyykö sen piirissä uudenlaisia ja kapeampiin osa-alueisiin erikoistuneita toimijoita? Kilpailevatko ne tv-yhtiöiden kanssa katsojista ja mainostuloista vai eriytyvätkö markkinat? Käsittelen näitä kysymyksiä Markkinointi&Mainonnan blogissani.


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67

Notice: Trying to get property 'post_title' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Notice: Trying to get property 'post_content' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Kommentit