EU-tuomioistuin asettui Googlea vastaan – miten päätös vaikuttaa nettimarkkinointiin?

Euroopan unionin tuomioistuin päätti viime viikolla, että ihmiset voivat tietyin edellytyksin poistaa Googlen hakukoneesta itseään koskevia hakutuloksia. Tuomioistuimen päätös on jälleen yksi esimerkki kehityksen vauhdista pudonneesta säädännöstä sekä kokonaiskuvan puutteesta.

Miten päätös vaikuttaa markkinointiviestintään?

Lue kirjoitus Markkinointi & Mainonnasta.

Timo Argillander

Timo toimii sijoitusyhtiö IPR.VC:n managing partnerina ja Digital Media Finlandissa neuvonantajana. Timolla on pitkä kokemus strategiatyöstä ja muutoshankkeiden läpivienneistä yrittäjän, ammattijohtajan, konsultin ja sijoittajan rooleissa. Timon erikoisalaa ovat muuttuvien liiketoimintaympäristöjen ansaintamallit ja teknologiamuutosten tulkinta.

Kommentit