Digilehtien alv-alennus on tehtävissä

Tilattavien lehtien alv-debatin kiinnostava ja merkittävä sivujuonne on digisisältöjen verokohtelu. Nythän esimerkiksi kirjojen, lehtitilausten, elokuvakäyntien ja kulttuuritapahtumien verokantana on 10 prosenttia, kun samojen sisältöjen myymisestä digitaalisena peritään täysi 24 prosentin vero.

Lue koko kirjoitus Markkinointi & Mainonnasta!

Timo Argillander

Timo toimii sijoitusyhtiö IPR.VC:n managing partnerina ja Digital Media Finlandissa neuvonantajana. Timolla on pitkä kokemus strategiatyöstä ja muutoshankkeiden läpivienneistä yrittäjän, ammattijohtajan, konsultin ja sijoittajan rooleissa. Timon erikoisalaa ovat muuttuvien liiketoimintaympäristöjen ansaintamallit ja teknologiamuutosten tulkinta.

Kommentit