AT&T, Time Warner ja väärin ymmärretty sisältöbisnes

Amerikkalainen operaattorijätti AT&T kohahdutti media- ja teletoimialoja ilmoittamalla Time Warnerin ostamisesta 85 miljardilla dollarilla.

Ongelmana AT&T:n yrityskaupan logiikassa on se, että mediasisältö ei ole bulkkia, jota ihmiset ostavat metreinä, kiloina tai minuutteina.

Lue koko kirjoitus Markkinointi & Mainonnasta!


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67

Notice: Trying to get property 'post_title' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Notice: Trying to get property 'post_content' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Kommentit