Asiakkaiden kuuntelemisen taito
Kun perälauta vuotaa, tekee mieli huutaa entistä kovempaa. Ehkä kannattaisi sen sijaan kuunnella. Vaikeinta on muuttaa toimintaa silloin kun eniten pitäisi. Tästä lisää blogissani Markkinointi & Mainonnassa.
Liisa yhdistää työssään ihmisymmärrystä, strategista näkemystä ja operatiivista osaamista. Liisan kokemus kattaa digitaalisen median, myynnin ja markkinoinnin lisäksi palvelumuotoilun ajattelumallit ja käytännön. Muutosjohtaminen, mahdollisuuksien hyödyntäminen ja liiketoiminnan kasvattaminen kiinnostavat Liisaa, jonka kokemuksesta ja osaamisesta on hyötyä sekä strategisissa että operatiivisissa hankkeissa. Liisa on myös suosittu kouluttaja. Ennen business designer -yrittäjyyttään Liisa on toiminut johtajana useilla eri toimialoilla kuten media-, matkailu-, it- ja markkinointialalla.