Pelialasta tuli datapohjaisen markkinoinnin edelläkävijä

Dataan ja analytiikkaan perustuva markkinointi on huimassa kasvussa. Lähivuosina datapohjaisuus koskettaa kaikkien yritysten markkinointia. Datapohjaisen markkinoinnin edelläkävijät eivät kuitenkaan löydy perinteisistä markkinoinnin suunnannäyttäjäyrityksistä vaan aivan muualta, eli pelialalta.

Lue koko kirjoitus Markkinointi&Mainonnasta!

Timo Argillander

Timo toimii sijoitusyhtiö IPR.VC:n managing partnerina ja Digital Media Finlandissa neuvonantajana. Timolla on pitkä kokemus strategiatyöstä ja muutoshankkeiden läpivienneistä yrittäjän, ammattijohtajan, konsultin ja sijoittajan rooleissa. Timon erikoisalaa ovat muuttuvien liiketoimintaympäristöjen ansaintamallit ja teknologiamuutosten tulkinta.

Kommentit