Pelialasta tuli datapohjaisen markkinoinnin edelläkävijä

Dataan ja analytiikkaan perustuva markkinointi on huimassa kasvussa. Lähivuosina datapohjaisuus koskettaa kaikkien yritysten markkinointia. Datapohjaisen markkinoinnin edelläkävijät eivät kuitenkaan löydy perinteisistä markkinoinnin suunnannäyttäjäyrityksistä vaan aivan muualta, eli pelialalta.

Lue koko kirjoitus Markkinointi&Mainonnasta!


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67

Notice: Trying to get property 'post_title' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 67


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Notice: Trying to get property 'post_content' of non-object in /var/www/customers/digitalmediafi/public_html/wp-content/themes/dmf2014/single.php on line 68

Kommentit