Nykykakut eivät ole tuoreita
Markkinointiviestinnän kakun ja mediamainonnan kakun leipurit tekevät parhaansa, samoin muut alan toimijat, mutta markkinointiviestinnän reseptit kehittyvät nyt niin hurjaa tahtia, etteivät perinteiset termit ja mitat pysy mukana. Nykykakut eivät ole tuoreita. – Lue blogi Markkinointi&Mainonnan sivuilta.
Liisa yhdistää työssään ihmisymmärrystä, strategista näkemystä ja operatiivista osaamista. Liisan kokemus kattaa digitaalisen median, myynnin ja markkinoinnin lisäksi palvelumuotoilun ajattelumallit ja käytännön. Muutosjohtaminen, mahdollisuuksien hyödyntäminen ja liiketoiminnan kasvattaminen kiinnostavat Liisaa, jonka kokemuksesta ja osaamisesta on hyötyä sekä strategisissa että operatiivisissa hankkeissa. Liisa on myös suosittu kouluttaja. Ennen business designer -yrittäjyyttään Liisa on toiminut johtajana useilla eri toimialoilla kuten media-, matkailu-, it- ja markkinointialalla.